keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Pikku-Malla


Viime päivät ovat olleet minulla kiireisiä, hyvällä tavalla. Sunnuntai-iltana perheeseen saapui uusi jäsen, Malla. Malla on rodultaan MittelspitzJa, Malla on pitänyt minut puuhassa :)

Maanantaina Malla leikki porkkanalla. Leikki oli vilkasta, ja lopulta porkkana tainutti Mallan:

 
 
 

Malla tykkää olla viileällä parvekkeella. Se kuuntelee kanssani lintujen ääniä:

 
 

Metsästysvaistoa Mallalla ei kuitenkaan ole, joten siitä tulee lintuilukoira.

Malla tulee jalkojen viereen istumaan tai nukkumaan sen tuolin alle, missä istun. Nämä kuvat otettiin tiistaina:



 

Ja, tässäpä muutama tänään otettu kuva, kun Malla leikki vinkuvan hirven kanssa:

 
 
 

Lupaan, että lintuilublogistani ei tulle koirablogia. Mutta, pitihän minun tässä kuitenkin kaikille esitellä Pikku-Malla. Kaukana Lapissa, Kilpisjärvellä, on myös Pikku-Malla. Se on tunturi.

2 kommenttia:

  1. Aivan kertakaikkisen ihana koira. Ilman muuta se piti laittaa tänne. Saa siitä laittaa kuvia muulloinkin :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Kirlah!

    Vaan kylläpä minä olen Pikku-Mallan kanssa ollut tämän viikon kiireinen! Malla opettelee tekemään tarpeensa ulos. Ja, eilen sitten onnistui täydellisesti: kaikki kakat ja pissat ulkona! Olen ylpeä Pikku-Mallasta!

    Anu

    VastaaPoista

Kiitos, kun kommentoit! Thank you for your comments.
(Please, do not write links in your comment)